ÁSZF

Ön a Kossik Tea Shop internetes áruházában leadott megrendelésével Keller Zsuzsanna – EV vásárlója lesz.
A Kossik Tea Shop webáruházában történő megrendelés írásban kötött szerződésnek minősül. A megrendeléseket nyilvántartjuk, azok a rendelési szám alapján, a  későbbiekben bármikor visszakereshetőek. /A szerződéseket nem archiváljuk, és később sem férhető hozzá. /
A Kossik Tea Shop Magyarországon működik, a webáruház nyelve magyar. 
A Kossik Tea Shop és webáruház termékköre:
A Kossik Tea Shopban szálas teák/fekete teák különböző fajtái, zöld teák, fehér teák, gyógyteák, gyümölcsteák, lapacho teák, mate teák, oolong teák, rooibos teák/, teázáshoz kapcsolódó kellékek /pl. teaszűrők/, teás kannák, teás bögrék, porcelánok illetve szemes kávék, őrölt kávék, kimért és csomagolt kávék kaphatók.
 

A  Kossik Tea Shop és Webáruház üzemeltetője

Keller Zsuzsanna – EV

Székhely: 8230 Balatonfüred, P.Horváth Á. u 18
Levelezési cím: 8230 Balatonfüred, P.Horváth Á. u 18
Telefon: +36/30-997-1701
Kapcsolattartó: Keller Zsuzsanna
Adószám: 67699676-1-39
Nyilvántartási szám:  50621927
Nyilvántartó szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Veszprém megyei Adó- és Vámigazgatósága
 

Az eladó

Székhely: 8230 Balatonfüred, P.Horváth Á. u 18
Levelezési cím: 8230 Balatonfüred, P.Horváth Á. u 18
Telefon: +36/30-997-1701
Kapcsolattartó: Keller Zsuzsanna
Adószám: 67699676-1-39
Nyilvántartási szám 50621927
Nyilvántartó szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Veszprém megyei Adó- és Vámigazgatósága
 
 

A Kossik Tea Shop és Webáruház tárhelyszolgáltatója:

A tárhely-szolgáltató neve: INweb-Solutions Informatikai Szolgáltató Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 8200 Veszprém, Takácskert u. 4.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info[kukac]inweb[pont]hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.inweb.hu

 
A szerződés tárgya
Keller Zsuzsanna – EV által a Kossik Tea Shop néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi árucikk.
Az árucikkek tulajdonságait, hozzájuk kapcsolódó információkat az árucikkhez tartozó oldalon tudhatja meg. A termékek mellett megjelenő képek illusztrációnak minősülnek, eltérhetnek a valóságtól.
 
A vételár kiegyenlítése
A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó /Áfa-t is tartalmazó/áron vannak feltüntetve.
A kiszállítás postai utánvéttel történik.
A kiszállítás díja :
Postai utánvét: 1790 Ft/ csomag
Előre utalás: 1490 ft/ csomag
30.000 Ft felett/ ingyenes
A rendelés telefonos/e-mail/ visszaigazolása után elküldjük önnek a megrendelt terméket.
A számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek fizeti – a futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. Számlát a csomagban találja meg.
Fizetési mód: az áru átvételekor, készpénzben.
 
Szállítási feltételek, határidők
A szállítás csak magyarországi címre lehetséges.
Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz.
Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazoljuk.
Ez – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.
A nyugta a csomagban megtalálható.
A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell megadni, ahol az adott szállítási napon /a rendelés befogadásától számított kb. 2-3 munkanap/ napközben, 8.00-18.00 között fogadni tudják a küldeményt!
Ha a megrendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti a megrendelőt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikorra várható a termék beérkezése illetve a szállítás.
Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a kézbesítő munkatársai elérhetik a megrendelőt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő problémák kezelése érdekében. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
 
Az árucikkek cseréje
Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termékek vételárát visszatérítjük Önnek.
Élelmiszer-biztonsági okokból eredeti csomagolásukból felbontott, élelmiszernek minősülő termékek /tea, kávé/kivételt képeznek a csere alól. A felbontott csomagolású termékeket nem áll módunkban kicserélni.
Keller Zsuzsanna – EV fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket.
 
Kellékszavatosság

A fogyasztónak minősülő Vásárló a Keller Zsuzsanna ev. hibás teljesítése esetén a 
Keller Zsuzsanna ev--vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíteni már nem tudja.
Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Keller Zsuzsanna ev. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Keller Zsuzsanna ev. költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Keller Zsuzsanna ev. adott okot.
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Keller Zsuzsanna ev.-vel.
A Vásárló közvetlenül az Keller Zsuzsanna ev. -vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket az Keller Zsuzsanna ev. -tól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben Keller Zsuzsanna ev. csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben Keller Zsuzsanna ev. bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.
 
Termékszavatosság 
 
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
 
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatosság menüpontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
 
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. 
 
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az  nem felel meg a  forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a  termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
 
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az  ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. 
 
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a  kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a  gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Elállás joga
Keller Zsuzsanna – EV a szolgáltatás terén etikusan és törvényesen a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendeletben foglaltak szerint jár el.
A fenti kormányrendelet értelmében a vásárló a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
A fogyasztónak minősülő Vásárlót megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Elállási szándékát telefonon, e-mailben és postai úton is jelezheti. Ilyen esetben a terméket – élelmiszer (kávé) esetén eredeti, sértetlen csomagolásban – köteles visszajuttatni az eladónak.
Postai úton történő közlés esetén a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő közlés esetén az e-mail illetve a fax megérkezésének időpontját veszi figyelembe az Keller Zsuzsanna – EV a határidő számítás szempontjából. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak az elállási nyilatkozatát tartalmazó levelét ajánlott küldeményként szükséges postára adnia annak érdekében, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A fogyasztónak minősülő Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha az elállási Időszak lejárta előtt (14, azaz tizennégy nap) elküldi elállási nyilatkozatát a fentebb írtak szerint az Keller Zsuzsanna – EV részére.
A fogyasztónak minősülő Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni az Keller Zsuzsanna – EV részére az alábbi címre visszaküldeni.
A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, Keller Zsuzsanna – EV kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja.
Szolgáltatás nyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítést megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a válalkozás észszerű költségeit.
Keller Zsuzsanna ev követelhető a termék jellégének és tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján az internetes kereskedelemmel kapcsolatban további információkat itt talál: link>>
A Kossik Tea Shop minden ilyen esetben a kölcsönös megértés alapján jár el és a lehető legjobb megoldásra törekszik.
Az elállási szándék jelzéséhez  nyilatkozatminta használható, melyet itt talál: link>>
 
Panaszok kezelése
A vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy az üzemeltető tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait az üzemeltető, Keller Zsuzsanna – EV elérhetőségein jelezheti. Keller Zsuzsanna – EV mindent megtesz azért, hogy a vevő panasza mindkét fél megelégedésére rendezve legyen.
 
Elérhetőségek
Címe: 8230 Balatonfüred, P.Horváth Á. u 18 D
Telefonszám: +36/30-997-1701
E-mail: kossiktea[kukac]gmail[pont]com
 
A vásárló a termékkel vagy az üzemeltető tevékenységével kapcsolatos panaszát a fenti elérhetőségek valamelyikén tudja bejelenteni. A vásárló panaszát szóban vagy írásban közölheti. Az üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, annak egy másolati példányát a vásárlónak átadja. /Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a jegyzőkönyvet, a vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi./ Az írásbeli panaszt az üzemeltető a beérkezését követően 30 napon belül írásban megválaszolja. Az üzemeltető a panaszt elutasító álláspontját minden esetben köteles megindokolni.
 
További jogérvényesítési lehetőségek, felügyeleti szervek:
A vásárló és az üzemeltető között létrejött szerződések esetében a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:
 
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztók 2017-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. A járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a https://jarasinfo.gov.hu/ honlapon.
 
  • Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken [https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show] keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.
  •  
  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése: Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
    Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
  •  
Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni.
 
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
Telefon: +36-88-814-111
Fax: +36-88-412-150
E-mail: info[kukac]bekeltetesveszprem[pont]hu
http://www.bekeltetes.hu/
 
  • A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
     
  • Bírósági eljárás kezdeményezése. Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.