English version

Információk

A  Kossik Tea Shop és Webáruház üzemeltetője
Lohn Krisztina – EV

Székhely: 8380 Hévíz, Széchenyi utca 1.
Levelezési cím: 8380 Hévíz, Széchenyi utca 1.
Telephely:  8380 Hévíz, Széchenyi utca 1.
Telefon: +36/30-997-1701
Kapcsolattartó: Kossik Béla
Adószám: 68419020-1-40
Nyilvántartási szám: 51718949

A Kossik Tea Shop és Webáruház tárhelyszolgáltatója:

A tárhely-szolgáltató neve: MédiaCenter Hungary Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: mediacenter[kukac]mediacenter[pont]hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.mediacenter.hu

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételeket letölthető formában itt találja: link>>
Ön a Kossik Tea Shop internetes áruházában leadott megrendelésével a Lohn Krisztina- EV vásárlója lesz, a vásárlás nem regisztrációhoz kötött.
A Kossik Tea Shop webáruházában történő megrendelés írásban kötött szerződésnek minősül. A megrendeléseket 14 napig tarjuk nyilván, utána automatikusan törlésre kerülnek. Megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek. A szerződéseket nem archiváljuk, és később sem férhető hozzá.
A Kossik Tea Shop Magyarországon működik, a webáruház nyelve magyar. 
 
A Kossik Tea Shop és webáruház termékköre:
A Kossik Tea Shopban szálas teák/fekete teák különböző fajtái, zöld teák, fehér teák, gyógyteák, gyümölcsteák, lapacho teák, mate teák, oolong teák, rooibos teák/, teázáshoz kapcsolódó kellékek /pl. teaszűrők/, teás kannák, teás bögrék, porcelánok illetve szemes kávék, őrölt kávék, kimért és csomagolt kávék kaphatók.
 
A szerződés tárgya
A Lohn Krisztina – EV által a Kossik Tea Shop néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi árucikk.
Az árucikkek tulajdonságait, hozzájuk kapcsolódó információkat az árucikkhez tartozó oldalon tudhatja meg. A termékek mellett megjelenő képek illusztrációnak minősülnek, eltérhetnek a valóságtól.
 
A vételár kiegyenlítése
A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó /Áfa-t is tartalmazó/áron vannak feltüntetve.
A kiszállítás postai utánvéttel történik.
A kiszállítás díja :
Postai utánvét: 1600 Ft/ csomag
A rendelés telefonos/e-mail/ visszaigazolása után elküldjük önnek a megrendelt terméket.
A számla ellenértékét az áru átvételekor a kézbesítőnek fizeti – a futárnál kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. Számlát a csomagban találja meg.
Fizetési mód: az áru átvételekor, készpénzben.
 
Szállítási feltételek, határidők
A szállítás csak magyarországi címre lehetséges.
Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a kereskedőhöz.
Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben vagy telefonon is visszaigazoljuk.
Ez – az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével – a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik.
A nyugta a csomagban megtalálható.
A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell megadni, ahol az adott szállítási napon /a rendelés befogadásától számított kb. 2-3 munkanap/ napközben, 8.00-18.00 között fogadni tudják a küldeményt!
Ha a megrendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti a megrendelőt arról, hogy melyik termékre kell várni és mikorra várható a termék beérkezése illetve a szállítás.
Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a kézbesítő munkatársai elérhetik a megrendelőt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő problémák kezelése érdekében. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.
 
Az árucikkek cseréje
Ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Abban az esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termékek vételárát visszatérítjük Önnek.
Élelmiszer-biztonsági okokból eredeti csomagolásukból felbontott, élelmiszernek minősülő termékek /tea, kávé/kivételt képeznek a csere alól. A felbontott csomagolású termékeket nem áll módunkban kicserélni.
Lohn Krisztina – EV fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket.

 

Elállás joga
Lohn Krisztina – EV a szolgáltatás terén etikusan és törvényesen a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól rendeletben foglaltak szerint jár el.
A fenti kormányrendelet értelmében a vásárló a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
Elállási szándékát telefonon, e-mailben jelezheti. Ilyen esetben a terméket – élelmiszer esetén eredeti, sértetlen csomagolásban – köteles visszajuttatni az eladónak. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, Lohn Krisztina – EV kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja.
A törvény teljes szövege: link>>
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján az internetes kereskedelemmel kapcsolatban további információkat itt talál: link>>
A Kossik Tea Shop minden ilyen esetben a kölcsönös megértés alapján jár el és a lehető legjobb megoldásra törekszik.
Az elállási szándék jelzéséhez  nyilatkozatminta használható, melyet itt talál: link>>
 
Panaszok kezelése
A vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy az üzemeltető tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait az üzemeltető, Lohn Krisztina – EV elérhetőségein jelezheti. Lohn Kriszina – EV mindent megtesz azért, hogy a vevő panasza mindkét fél megelégedésére rendezve legyen.
 
Elérhetőségek
Címe: 8380 Hévíz, Széchenyi utca 1.
Telefonszám: +36/30-997-1701
E-mail: kossiktea[kukac]gmail[pont]com
A vásárló a termékkel vagy az üzemeltető tevékenységével kapcsolatos panaszát a fenti elérhetőségek valamelyikén tudja bejelenteni. A vásárló panaszát szóban vagy írásban közölheti. Az üzemeltető a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, annak egy másolati példányát a vásárlónak átadja. /Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panasz esetén a jegyzőkönyvet, a vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi./ Az írásbeli panaszt az üzemeltető a beérkezését követően 30 napon belül írásban megválaszolja. Az üzemeltető a panaszt elutasító álláspontját minden esetben köteles megindokolni.
 
További jogérvényesítési lehetőségek
A vásárló és az üzemeltető között létrejött szerződések esetében a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:
Panasztétel a Fogyasztóvédelemnél: link>>
Panasztétel a Kormányhivataloknál – illetékes Kormányhivatalok listája: link>>
Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefon: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto[kukac]zmkik[pont]hu
http://www.bekeltetes.hu/
Az online vitarendezés lehetőségéről a Budapesti Békéltető Testület honlapján lehet információhoz jutni.
A honlap itt érhető el: link>>
További békéltető testületek elérhetőségei: link>>
Bírósághoz fordulás lehetősége: a vásárló fogyasztói jogvitából eredő követeléseinek érvényesítése céljából bírósághoz fordulhat.